Just another WordPress.com site

             

               40 Yaş 40 Kadın

Dün Cevahir avm’de klasikleşmiş D&R turumu atarken gözüme bir kitap ilişti: “40’ında 40 Kadın”

Tuluhan Tekelioğlu’nun , 40 yaşındaki 40 kadının hayat  hikayesini yazıya döktüğü bir kitaptı bu.

Aslında 360 saat çekim yapılmış ve 51 dakikaya sığdırılmış bir belgeselin  kitaplaşmış hali “40’ında 40 Kadın”

Okuyanı, okuyamamışı, esmeri, kumralı, her tenden, meslekten, farklı hayat tecrübelerinden gelen çocuklu-çocuksuz, bekar, evli, boşanmış 40 istanbul kadını Evliği, erkekleri, çocuk ve aşkı, korkuları, yalnızlığı anlatmış.

Vallahi oracıkta bir koltuğa çöküp bitirdim koca kitabı..

Bazı yerlerde kendimi gördüm 40’ına 4 kalmış bir kadın olarak.

Çok etkilendim; o 40 kadından biri olmak istedim..

İstedim ki Tuluhan Hanım bana da röpörtaja gelsin, ben de anlatayım

“Başarmak için çok çabaladım; tuğla üzerine tuğla koyarak inşa ettim..” diyebileyim 4 sene sonra..

Hayal ettim; çok moda deyimle “secret yaptım” ve cosmosun derinliklerine saldım.

4 yıl sonra hedefim olan noktada olacakmıyım..?

40 yaşında iş hayatı, ev hayatı düzgün ve dengeli “Alfa Kadın” olmayı başarabilecek miyim?

Göreceğiz…

not: Kitabı tüm “Alfa Kadın”lara tavsiye ediyorum. Çok feyz alınası hikayeler var içinde.

http://video.mynet.com/gagarino/40-inda-40-kadin/498959.swf
40 ında 40 kadın | video.mynet.com

Comments on: "Alfa P.’nin Köşesi-2" (2)

  1. akif uğur said:

    Pelin’ciğim,sayfanı çok beğeniyorum ama ciddi bir yorum yazmaya fırsat bulamadım.ilk fırsatta değerlendireceğim,sevgiler selamlar bebeğim…

  2. Anonymous said:

    neden 41 kadın değil anlaşılan beni unutmuşlar

Leave a Reply

Tag Cloud

