Just another WordPress.com site

Kişisel gelişim ve kariyerini ilerletmek isteyen bireylere yönelik olarak Anadolu Üniversitesi uzaktan öğretim sistemi bünyesinde e-Sertifika Programları hazırlandı.

E-Sertifika Programlarında eğitim ve öğretim internete dayalı olarak uzaktan eğitim yöntemiyle gerçekleştirilmektedir. Bu sayede, şu an çalışsanız da bilgisayarınızın başından kalkmadan size önemli açılımlar sağlayacak bir sertifikaya sahip olabilirsiniz.

En az lise ve dengi okullara ait bir diplomaya sahipseniz bu programlara katılabilirsiniz.

Başvurular 31 Mayıs – 18 Haziran 2010 tarihleri arasında internet üzerinden
http://www.esertifika.anadolu.edu.tr/Basvuru.htm adresinden gerçekleştirilecektir.

Muhasebe, Pazarlama, Girişimcilik, Finans, Sekreterlik, Eğitim ve Yönetim alanlarında açılan 34 farklı e-Sertifika Programı hakkında ayrıntılı bilgi almak için http://www.esertifika.anadolu.edu.tr
internet sitesini inceleyebilirsiniz.

Leave a Reply

Tag Cloud

