Just another WordPress.com site

.
Ürünlerinizi hala geleneksel ticaret yöntemleriyle mi satıyorsunuz?

İnternet üzerinden satış yapmayı deneyip pişman mı oldunuz?
Neden bazı insanlar e-ticarette daha başarılı?
Dijital dünya trendlerini anladığınıza emin misiniz?
İnternet, geleneksel ticarette Tsunami etkisi yarattı:E-ticaret

İnternetle başlayan dönüşüm sürecinde, bireysel ve kurumsal olarak ürün ve hizmetlerimizi tanıtırken kullandığımız satış yöntemlerimiz tamamen değişti. Daha kalıcı, daha dinamik ve düşük maliyetli çözümlerle e-ticaret sayesinde ürünlerinizi etkin bir şekilde satabilir, firmanıza veya kendinize katma değer yaratabilirsiniz. Dijital dünyada yeni ticaret yolunu keşfedenlere katılın, siz de kazanacaksınız.


Seminere kimler katılmalı ?

Yeni iş kurmak isteyen, ürünlerini internet üzerinden satmak isteyen kadın/erkek girişimciler
Şirket sahibi, ortakları
Şirket yöneticileri
Kurumların pazarlama, satış ve satış sonrası servis bölümü çalışanları
Bayi kanalı ve aktif satış yöneticileri.
Ben e-ticaret konusunda her şeyi biliyorum, ihtiyacım yok diyenler !

Seminer İçeriği

1. İnternet ve küreselleşmenin getirdikleri
    o Türkiye ve dünya pazarı ile ilgili önemli analizler

2. E-ticaret tanımı, tarihçe, modeller

3. Herkes eticaret yapabilir:)
   o Amazon.com, Markafoni.com hikayesi ve dersler
   o Yemeksepeti.com, e-bebek.com, Evimizinherseyi.com hikayesi ve dersler

4. İnternet üzerinden satış metotları
   o İstediğiniz işe uygun olarak geliştirmeniz gereken internetten satış yöntemleri
   o Dünyadan ve Türkiye’den Gerçek örnekler

5. Kendi sitemden nasıl satış yaparım?
    oPaket e-ticaret programları
   o Paketle birlikte değişen organizasyon yapısı
   o Müşteri ilişkileri yönetiminin önemi

6. Site ziyaretçilerinizi müşteriye dönüştürmenin püf noktaları
( Katılımcılara ait web site tasarımları, eğitimde anlatılanlar ışığında ve eğitim sırasında analiz edilecektir.)

7. Gerçek ve sanal dünyada yaşanan alışveriş deneyimi arasındaki farkları nasıl en aza indirebiliriz?

8. İnternet müşterisi ne ister?
   o Sürekli iletişim, güven ve..?
   o Google 2008 e-ticaret araştırma sonuçları

9. Siteyi açtık, her şey yeni başlıyor!
    Google’sız eticaret düşünülemez.
   o Dijital Pazarlama Trendleri ve Taktikleri
   o Adwords
   o Google trends//Google Analytics//Google Alerts
   o Video kullanımının pozitif etkileri
   o E-mailing( Opt-in//Opt-out kavramları)
   o Eticaret ve bülten gönderiminin önemi

10. E-mağaza satışlarını arttırmanın 10 Etkin Yolu
   o Gerçek mağaza ve sanal mağaza
   o Gerçek mağazaları nasıl etkin kullanırız?
   o WOMM

11. Sosyal medya trendleri, kişisel/kurumsal markanız ve e-ticaret
   o Web 2.0 etkileri
   o Facebook, Twitter, Friendfeed, Linkedin, Xing ve bloglar
   o Sosyal medyada başarılı eticaret kampanyaları

12. Peki, sırada neler var?
   o Mobil ticaret, aplikasyonlar ve sonrası…

Eğitmen : Anıl Altaş
Süre: 1 gün
Tarih: 19 Haziran 2010
Katılım Bedeli: 200 TL + KDV
Yer:  Eğitim Akademi
Adres: Cemil Topuzlu Cad. Yosun Ap.no:25 Daire:9 34726 Çiftehavuzlar /İstanbul
Telefon:  +90 (0216) 415 44 11

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Tag Cloud

%d bloggers like this: