Just another WordPress.com site

Hayat hep koşuşturmaca…
Sabah erken kalk, kızımı giydir, bazen kahvaltı yapsın bazen yapmasın. Kızım hazır; şimdi kendime geçebilirim. Saçları jölele, yok yok… önce yüzüne krem sür, krem emene kadar saçlarını yap,sonra fondöten, hafif allık, illaki rimel, üstüme de elbise, kolayda ne varsa giy onu çık dışarı…
İşe gel; telaş devam. Kafam da bir sürü tilki var,ama kuyrukları değmiyor birbirine. Kız okula vardı mı?, akşam ne pişirsem? , öf..evi de süpürmek lazım, ay neyse yaaa.. yarın yaparım, iş yerindeki telaşlar derken,hayat akıp gidiyor.
Telaş, koşuşturmaca içinde giderken en son ne zaman sinemaya gittiğimi düşünüyorum. Evde izliyorum bol bol, ama sinemada hangi filme gitmişim en son hatırlayamıyorum…
Sonra kocam şöyle hareketli bir müzik açıyor; içim çoşuyor. Diyorum ki: “Kocam beni discoya götür…”
Cumartesi çalışmak elini kolunu bağlıyor insanın zaten. Birgün yeni bir işe girersem ilk şartım “Cumartesi çalışmam!” olacak. Şimdi içinizden “Zaten herkes sıraya girmiş, Zeynep gelsin bizde çalışsın; Cumartesi çalışmasa da olur..” diyorsunuz duyuyorum, deyin deyin kızmam ben..;)
Bunları yazarken düşündüm de, ben yazları daha çok yaşıyorum hayatı. Okul da yok, geziyorum, eğleniyorum. ”HAYAT BANA GÜZEL” ama en çok yazları…
Kışları kabuğuma çekiliyorum. Havanın erken kararması belki de içimi karartan, beni eve bağlayan. Hem kızımla olmak, kocamın omuzlarında, tek kişilik koltukta en sevdiğim film “HAYAT GÜZELDİR”i izlemek yetiyor bana.
Kızımın kışa doğru başlayan kitap okuma merakı, kitapta geçen sözü merak edip “p.ç kurusu ne demek?” diye sorması, matematik yaparken babasını beklemesi, benim tam olarak anlatmamı beğenmeyişi, yeni işimin eve yakın olması, gecelerin uzun oluşu.. Tüm bu sebeplerden bu yıl kışı da seviyorum. Aslında ben her mevsimi ayrı seviyorum; çünkü kendimi seviyorum, evimi, kızımı, eşimi, dostlarımı…. Öyle ya “HAYAT SEVİNCE GÜZEL”
Zeynep Yener 
*******************************************************************************************************

Siz de konuk yazar olmak istiyorsanız şu yazımı okuyun.

Comments on: "Konuk Yazar Alfa: "Hayat Güzeldir…"" (6)

  1. neşe arslantürk said:

    zeynep hanım yazınıza bayıldım.öyle içten,samimi ve gerçekçi.her zaman kalbiniz sevgiyle dolsun,hayatta size güzel gelsin.tebrikler ve teşekkürler.

  2. yazın süper olmuş tebrikler çok içten ve samimi gerçekten🙂

  3. Kalbi guzel kendi guzel sekercim bayildim yazina icindeki coskuyu, hayata olan sicacik bakisini ancak bu kadar guzel sen dokebilirdin kaleme ve kagida😉.

    Songul Erden
    serden😉

  4. Ne kadar yalın, ne kadar doğal ve ne kadar gerçek…🙂

    Kalemine sağlık Zeyno’m…🙂

  5. ayse akturan aycicek said:

    seni seviyorum zeynepcim.. Hayat ona guzel bakarsan guzel:)..

  6. Anonymous said:

    bende seni seviorum kiz🙂

    sevgiler
    gülzade

Leave a Reply

Tag Cloud

